meet me halfway

kunde verkligen inte somna inatt! sista gången jag kollade på klockan var hon tre. kul. speciellt när man ska upp tre timmar senare. det hela resulterade i en missad historialektion (gråter i och för sig inte över det). dock var jag ändå på bra humör, tills jag hoppade av bussen. fort och lätt var jag tillbaka på ruta ett igen. helvete. att en person, som inte har med saker och ting att göra, kan förstöra allt. åh. jaja, jag försökte ju i vilket fall som helst.

eftersom jag är såååå deprimerad jämt, så kan jag lika gära fortsätta vara det. borde egentligen plugga nu på stört, men vill helst bara sova och försvinna. eller helst vill jag åka utomlands nu med brudarna! men, jag får vänta några veckor till innan vi drar. skola, skola, skola. det är fan inget annat.

ska gå och vara lite mer deprimerad över livet nu med mina lika deprimerade vänner.
hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0