samlar drömmar i fickan

sa till mig själv att det skulle bli en tidig kväll ikväll, eftersom jag har ett x antal timmars sömn att sova igen, men icke. det blir då rakt aldrig som man har tänkt sig!

har varit full rulle som vanligt här hemma. alla tre hästarna har fått lattjat idag. pluttisar. trots en galen wilma, en racerthina och en lille skutt-sune, så överlevde jag. haha. har nog mest gått med ett leende på läpparna hela tiden. tur är väll det i tider som dessa.

trodde som sagt att det skulle bli tidigt ikväll, men istället fick vi åka bort till vinköl och titta till en häst som var hos oss i somras. har verkligen konstaterat att jag aldrig skulle kunna bli veterinär iallafall. jag är ju så förbannat blödig? eller bara väldigt medlidande? whatever. inte min grej iallafall.

måndag imorgon, vilket innebär ny vecka med nya skoladagar. åtta till fyra, every day. låter härligt va? det är bara att bita ihop som sagt.
bjuder på lite smaskiga bilder imorgon, annars finns dom uppe på FB.
over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0