she had some trouble with herself

måste sova. ska bara säga åt hjärnspökena att sluta spöka. jag orkar inte tänka mer. jag orkar inte ödsla värdefull energi på något så värdelöst. så jävla onödigt. allting. orkar inte. och vill, det vill jag inte heller. jag är trött på att bry mig över något som jag borde lägga bakom mig. varför skulle jag bli en jävla grubblare? helvete.

dövar det hela med lite ljuv musik. nytt som gammalt. det river upp gamla sår, men kan ibland vara bra för att läka nya. först måste man bara strö lite salt i dom.

tackar fröknarna landén&carlsson för peppen idag. när jag inte riktigt kan sätta fingret på vad jag vill säga, så finns ni där med era kloka tungor. även lilla fröken rohman, vi kör en liten deeptalk innan läggdags. jag har världens finaste vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0