this is no bridget jones

har faktiskt ingen vettigt att delge er idag. kanske inga andra dagar heller egentligen, skriver nog mest för att det är rätt kul och bra för själen? haha. har för andra dagen i rad varit riktigt effektiv, duktig på lektionerna, step up plus styrkeintervaller på moderna och två hästar ridna. inte illa pinkat. bara plugget som är bortglömt, men ibland behöver man one day off.

ska lägga mig och dosa med molle nu. sigge ligger bara och tjurar bakom gardinen. dom är så himlans söta! blir säsongens första avsnitt av "i en annan del av köping" också (missade det i söndags), sen ska det sovas i tid. hade en kanin bredvid mig igår som jag låg och tjatade med innan vi somnade, men nu är det bara jag och två mongotissar. 

fredag imorgon förresten. vi får se vad kvällen har att erbjuda. behöver göra något roligt och galet känner jag. vi får se vad ödet vill.
godnatt gott folk.



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0