turn my world upside down

känns sjukt och säga det, men för första gången på flera dagar har jag (än så länge) haft en riktigt bra dag!!!
jag och ivar kom igång med projektarbetet. har ju fått börja om från början, men nu är vi på G igen. blir dock inte lika coolt som att åka till afrika... suck. men, det blir nog helt okej ändå. en kort och effektiv skoldag somsagt! sedan drog jag och carran och kikade på balklänningar. ingen som föll mig i smaken där, men jag ger inte upp hoppet. vid två gick jag, kajsa och hannah till 3B och tog en liten nostalgifika. mysigt! har pluggat och kockat hemma hos hannah. snart kommer fröken rohman över, för ikväll ska det dregglas över herr kinnaman!
later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0