your love is my drug

effektiv är väll hur jag skulle kunna beskriva mig själv idag! har hunnit med att rida alla pållarna (alla skötte sig super), varit på stan och uträttat några ärenden, handlat och ja, nu är jag med nina och hannah och det är dags för plugg! det enda som inte blev av var träning. så jävla klantig att jag sket i att boka, så det var ju självklart fullt. vad hade jag förväntat mig egentligen. min tur liksom.

torsdag imorgon och en dag närmare helg. skönt. är redan trött på allt vad skola innebär. sorgligt. antar att man ska njuta och ta vara på det som kommer? sista terminen och allt. sägs att man kommer sakna allt sen. just nu känns det långt borta. saknaden alltså.

till sist vill jag bara gratulera min vän sandra! GRATTIS TILL KÖRKORTET=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0